Як приборкати розпещених співробітників?

Якщо в тебе в підпорядкуванні працює людина, яка часто хворіє, попадає в пробки та транспортні пригоди, з регулярністю раз на місяць їздить до смертельно хворої бабусі в село та скаржиться на вічні потопи з вини сусідів зверху, це означає одне з двох. Або їй дійсно варто поспівчувати, або застосувати до неї один з семи нижчеперелічених заходів.

Табель (не про ранги)

Якщо присутність співробітника на робочому місці не фіксується у твоїй компанії за допомогою спеціальних магнітних пропусків, то ти сам можеш ввести табель приходу-відходу та попросити співробітників щодня його заповнювати. При цьому ти можеш вести паралельно свій табель і потім порівняти його з тими даними, які надають підлеглі. Тоді фривольні співробітники будуть знати, що будь-яке своє запізнення вони повинні будуть зафіксувати в писемній формі.

Пишіть листа!

Втомилася від постійних відходів “з поважних причин”? Оголоси співробітникам, що тепер кожна людина, перш ніж кудись відпроситися, повинна буде написати службову записку - заяви в усній формі відтепер прийматися не будуть. Тому якщо працівник дійсно почне зловживати твоєю добротою, то тобі навіть не доведеться спеціально збирати на нього компромат.

Розбір польотів

Як визначити ефективність роботи підлеглих і змусити їх працювати на результат? Спробуй ввести систему фінальних планерок (за підсумками тижня, місяця). Підсумкові планерки корисні не тільки тим, що на них можна проаналізувати роботу співробітників відділу або компанії за певний період, виділивши досягнення конкретних співробітників і відзначивши значимість внеску кожного, але й позначити плани на наступний місяць. Якщо співробітникові при всіх було видане завдання, а він його згодом не виконав або переклав на колегу, це обов'язково помітять. А громадський осуд часом більш сильна та діюча зброя, ніж зауваження начальника.

Справі - час

Співробітник починає хитрити, коли в нього є на цей час. Чим чіткіше буде розписаний його день чи година, тим простіше тобі буде його контролювати. За можливості стеж за тим, щоб у кожного співробітника були свої завдання на день/годину. Якщо ти доручила працівникові великомасштабний проект, на виконання якого потрібен тривалий період часу, наприклад два тижні або місяць, обов'язково вкажи проміжні дати, у які підлеглий повинен відзвітуватися про те, що виконано на даний момент.

Як я провів літо

Попросити писати співробітників звіти про виконану роботу за підсумками місяця - відмінний спосіб усвідомити, який обсяг роботи вони в дійсності виконують. Незважаючи на те, що це дуже схоже на шкільні твори типу “Як я провів літо”, додати у звіт “води” буде не так вже й просто. Головне правило: якщо ти просиш писати звіти, то покажи співробітникам, що ти їх читаєш. Підготуй для кожного відповідний лист, у якому вкажи свою оцінку їхньої роботи та побажання на наступний місяць. Наприклад: “Ви взяли гарний темп, продовжуйте в тому ж дусі, але, будь ласка, приділіть особливу увагу ось таким питанням”.

Інструкція із застосування

Якщо співробітник регулярно не виконує свої обов'язки, неодмінно перевір, чи є в нього посадові інструкції, і якщо ні, то склади їх сама. А ще краще - попроси співробітників, щоб вони самі склали список своїх функцій, а потім його підкорегуй. Тільки для початку переконайся, що список посадових обов'язків не перебільшений і для його дотримання не потрібно працювати 24 години на добу.

Естафетна паличка

Якщо співробітник не хоче працювати, виходить, потрібно знайти спосіб його замотивувати. І зовсім не обов'язково матеріально. Або, принаймні, не тільки матеріально. Можна просто додати в роботу елемент змагань: наприклад, заснувати номінацію “кращий менеджер місяця” або “людина тижня” і присуджувати її співробітникам, які вирізнилися, супроводжуючи це невеликими преміями.

Джерело: http://www.cosmo.com.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад