Закони керування для керівника

Що таке керування людьми, і якими саме якостями повинен володіти справжній лідер для того, щоб він зміг повести за собою своїх підлеглих?

Однозначно дати відповідь на це запитання просто неможливо, тому що практика доводить, що час від часу набір тих самих лідерських якостей, втім, навіть як і опис процесу керування має значні розходження, причому досить істотні.

Отож, для того, що б спробувати скласти свою власну думку, для початку необхідно визначити, що означає «управляти». Це цілеспрямований вплив людини на колективи людей з метою досягнення необхідного результату.

Ресурси, які повинні бути в наявності в керівника: навички роботи в даній сфері та досвід, знання ноу-хау й уміння розподіляти свій час, тобто розуміння принципів тайм-менеджменту.

Бути завжди не лише в потрібному місці, але й у потрібний час

У тому випадку, якщо керівник завжди буде тільки там, де він обов'язково повинен бути та при цьому він буде почувати себе у своїй стихії, а також буде робити тільки те, що він повинен робити, то це значить, що колектив з таким босом завжди буде в гармонії та порядку.

Бути прикладом для наслідування

Треба прагнути бути високоосвіченим босом і на своєму власному прикладі демонструвати підлеглим, що вони також повинні прагнути до саморозвитку.

Отож, для того, щоб стати керівником, треба як мінімум знати більше за своїх підлеглих, навчаючи їх всьому поступово.

І тільки в тому випадку, якщо людина знає більше, вона може бути прикладом для когось.

Слова керівника ніколи не повинні розходитися зі справою

Одна з найгірших помилок полягає в тому, що навіть дуже багато керівників і самі впевнені: достатньо тільки одного призначення, ну а підлеглі вже надалі самі беззастережно підуть за своїм босом.

Але це далеко не завжди так, також треба завжди бути на плаву, тому що якщо Ви ненадовго розслабилися, то вже дуже ризикуєте, що Вас наздожене хтось більш швидкий і займе Ваше місце.

Пам’ятайте про те, що підлеглі будуть йти лише за тими, хто вселяє в них віру.

Створювати для співробітників гарні умови

Начальство не повинне своїх підлеглих водити на короткому повідку, а зовсім навпаки, зобов'язане розширювати йому границі. Керівник повинен надавати підтримку всім тим, хто буквально одержимий духом пошуку. Він для своїх підлеглих повинен стати порадником і вчителем, але, у жодному разі не доглядачем, і повірте, що результат себе довго чекати не змусить.

Треба бути завжди та скрізь ввічливим і тактовним

І найголовніше, що б ввічливість виходила з душі людини.

Якщо керівник вчасно може попросити вибачення, то це він не просто демонструє свій етикет, але ще й виявляє свою повагу.

Не можна говорити «вибачаюся», тому що це значить, що ми вибачаємо самі себе, а таке ось вибачення точно вже нікому не цікаве.

Підтримувати в колективі творчу атмосферу

Треба підтримувати будь-які здібності, тому що прислів'я «талантам треба допомагати, а бездарності й самі проб'ються» має місце й у реальному житті, причому досить часто.

… а також гарний психологічний клімат

Ось для цього потрібно правильно підбирати собі персонал, тобто дивитися не вік і на стать, а на психологічну сумісність.

Виявляється, що всупереч поширеній думці, саме в різновікових колективах можна спостерігати найбільш високу трудову дисципліну.

Молоді працівники дуже швидко ростуть у кар'єрному плані лише в тому випадку, якщо є ті, хто готовий з ними ділитися своїм досвідом і вмінням.

Крім усього іншого, це також вчить молоде покоління дистанції й такту, увічливості, а також умінню вибудовувати стосунки в колективі. Ну й, звичайно ж, людям у віці також просто необхідна зарядка їхнім інноваційним духом.

Джерело: http://www.naim.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад