Перший день на новій роботі

Отже, найстрашніше вже позаду. Співбесіду ви пройшли успішно та на роботу вас прийняли. Період нервувань, хвилювань і напруги вже, здавалося б, пройшов. Зараз перед вами стоїть інше завдання - освоїтися на новому місці. Адже погодьтеся, не для того ви так клопотали перед і під час співбесіди, щоб у перший же день роботи на новому місці все зіпсувати. 

Зустрічають - за одягом. Якщо в організації є дрес-код, то постарайтеся відповідати йому на всі 100%. Якщо немає й тут ходять у будь-якому одязі, перевагу віддайте діловому стилю. Виключіть з гардероба дуже короткі спідниці, глибоке декольте, блузки без рукавів, яскраві прикраси. Головне - справити на всіх сприятливе враження своїм зовнішнім виглядом. Про ваші ділові якості в перший день навряд чи хто довідається, а ось роздратування та негатив ви можете одержати відразу, якщо спробуєте вбити своїм гардеробом нових колег.

Психологічна сумісність досягається не відразу, але доброзичливість і усмішка у цьому допоможуть. Якщо вас ніхто не представив, то зробіть це самі, як тільки ввійдете до кімнати. Попросіть вказати вам ваше місце, не лінуєтеся перепитати в начальства, що саме тепер входить до ваших обов'язків. На другий же день роботи принесіть в офіс нехитре частування для колег: пиріг, що ви спекли своїми руками, або ваше улюблене печиво, чай, каву. В обідню перерву влаштуйте «церемонію» новосілля або, як часто говорять, «прописки» за новою робочою адресою. Тільки жодних пляшок, навіть легкого вина!

Стежте за тим, як спілкуються колеги один з одним. Якщо ви не знаєте, як звертатися до людини - за іменем або за іменем-по батькові, сміло запитуйте його самого про це. Тому що для когось і 50-річна тітка може бути Світланкою, а 20-річна Катя - Катериною Петрівною.

У колективі прийнято обідати в той самий час? Ідіть разом з усіма. Розпитуйте про людей, з якими вам доведеться працювати. Але дізнавайтеся інформацію сугубо ділову. Як Іван Іванович воліє оформляти папери? Чи є традиції, які не можна порушувати?

Гарним для всіх бути взагалі-то важко. Тому постарайтеся на роботі мати гарні стосунки з безпосереднім начальством і кількома товаришами по службі, які можуть вам допомогти у важкій ситуації.

Джерело: http://trud.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад