8 способів завоювати довіру та повагу колективу

Існують декілька способів завоювання довіри та поваги членів групи. Одна з переваг такого ставлення колективу полягає в мотивації. Група, яка поважає свого керівника, завжди має додатковий стимул працювати з максимальною віддачею. Розглянемо деякі тактичні прийоми.

1. Завжди виконуйте те, про що говорите. Напевно, ви багато разів чули про це, але повторити не заважає. Ніщо не дозволить вам так швидко завоювати довіру та повагу, як виконання своїх обіцянок. Якщо ви забудькувата людина, записуйте свої обіцянки. Зробіть замітку в календарі або щоденнику, спеціально виділіть час на виконання обіцяного. Це тісно пов'язано з доведенням будь-якої справи до кінця. Якщо до вас звертаються з якогось питання та ви погоджуєтеся зайнятися цим питанням - так і зробіть.

2. Керуйте власним прикладом. Члени групи свідомо або несвідомо імітують вашу поведінку. Дійте так, як ви хотіли б, щоб діяли члени групи.

3. Взаємодія та ще раз взаємодія. Добре налагоджені комунікації є основною навичкою керування робочою групою та проектами в цілому. Опанувавши якісними навичками взаємодії, ви зможете домогтися успіху в здійсненні проектів практично в будь-якій сфері. Нам знайомі менеджери проектів, які успішно реалізовували багатомільйонні проекти в сферах, де вони не мали майже жодного технологічного або практичного досвіду. Основним фактором успіху була саме їхня здатність здійснювати ефективну комунікацію, взаємодіяти з членами проектної групи й управляти самим проектом. Менеджер проекту не повинен бути одночасно провідним технічним спеціалістом. До його обов'язків входить керування й ефективна реалізація проекту. До проектної групи завжди входять фахівці з технічних питань, які допомагають в оцінці та визначенні конкретних практичних завдань. Забезпечте постійну та регулярну взаємодію з усіма членами групи, особливо з технічними експертами. Вимагайте в них періодично надавати вам уточнену інформацію з профілюючих питань і контролюйте виконання завдань. Ефективна комунікація та взаємодія з членами проектної групи гарантують успіх проекту.

4. Політика відкритих дверей. Цей пункт має безпосереднє відношення до комунікації. Якщо члени групи вважають вас замкнутими та недоступними, вони не будуть ділитися проблемами або питаннями, що виникають щодо проекту. Заохочуйте співробітників спілкуватися з вами, будьте доступними.

5. Будьте чесними. Чесне ставлення викликає відповідна довіра членів групи. Переконавшись в тому, що ви чесна людина, вони почнуть поважати вас як керівника. Не прикрашайте негативну інформацію. Викладіть групі всі факти, повідомте про можливі альтернативи та запитайте їхньої поради, якщо вона необхідна. У будь-якому випадку зберігайте конфіденційність. Якщо співробітники зрозуміють, що всі їхні повідомлення миттєво поширюються по організації, ви будете останнім дізнаватися про проблеми та новини групи.

6. Не спізнюйтеся. Розпочинайте наради точно в призначений час. Якщо ви повинні бути присутнім на зборах, призначених іншими людьми, приходьте вчасно. Це служить проявом поваги до інших співробітників. Деякі менеджери вважають, що запізнення надає їм значущості, оскільки всі інші вимушені чекати. Навпаки, у такій ситуації співробітники почувають відсутність поваги до них. Постійно очікуючи, поки всі члени групи зберуться на планерку або нараду, ви заохочуєте неконструктивну поведінку. співробітники, які прийшли вчасно, виявляються покараними очікуванням спізнілих, оскільки нарада не розпочинається, доки не зберуться всі. Віддячте дисциплінованим співробітників, розпочавши нараду вчасно.

7. Чітко визначте мети проекту та ролі співробітників у групі. Члени групи, які мають ясне уявлення щодо цілей проекту, проявляють зацікавленість у його реалізації, а зацікавлені співробітники є більш продуктивними. Доможіться, щоб кожний член групи знав і розумів свої функції та відповідальність. Розповідайте їм про методи оцінки продуктивності праці та частіше інформуйте їх про це.

8. Залучайте членів групи до відповідальності. Іноді доводиться приймати досить жорсткі заходи з дисциплінарного впливу, але це не суперечить всьому сказаному вище. Будьте чесними та вимогливими, а якщо член групи не виконує цих вимог, він повинен нести за це відповідальність. Документуйте будь-яку небажану поведінку співробітника, не доводьте справу до крайнощів. Фіксуйте проблеми в міру їхнього виникнення та звертайтеся до відділу кадрів за консультацією.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад