Гумор на роботі підвищує продуктивність праці та активність службовців

Гумор у робочих умовах поліпшує пізнавальні навички, емоційний стан і продуктивність службовців. Фактично, позитивний настрой на роботі допомагає конкурентоспроможному веденню бізнесу та підтримці гармонічної психологічної атмосфери, вважають дослідники Університету Міссурі-Колумбії /США/.

Фахівці, проаналізувавши умови роботи в різних корпораціях і фірмах, дійшли висновку, що гумор цілком сполучається з цілями роботодавців і службовців.

Сміх і жарти дуже важливі для пізнавального процесу, творчого потенціалу та правильної комунікації між людьми, впевнені американські психологи. Здатність оцінювати гумор, здатність сміятися та змушувати посміхатися інших людей впливає на організм людини - при цьому збільшується енергія й активність, а ризики хронічного стресу зменшуються. Агресія та дратівливість навпаки ведуть до роз'єднаності колективу та знижують результативність роботи, зауважують медики.

Джерело: http://sportzal.com/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад