Як зіпсувати свою репутацію на роботі?

Звичайно, у першу чергу кар'єрне зростання залежить від професійних навичок і від величини внеску кожного співробітника, необхідного для досягнення загальної мети компанії. Однак від того, яким саме бачать вас колеги по роботі, теж залежить чимало. Тому щоб не завдати непоправної шкоди репутації на роботі цьому факторові варто приділяти чималу увагу.

Отже, основні п'ять характеристик, які найімовірніше можуть завдати шкоди репутації на роботі, змусити засумніватися у ваших професійних якостях і зашкодити подальшому кар'єрному росту - це:

1. Байдужість. Коли роботодавець шукає людину, здатну тимчасово виконувати функції співробітника, змушеного через ті чи інші причини бути відсутнім на роботі, і ви відступаєте, у той час як хтось інший охоче бере на себе таку відповідальність, для вас це може означати тільки одне - така позиція може далеко не найкращим чином позначитися на кар'єрі. Адже, заміщаючи відсутнього співробітника та виконуючи його роботу, ви в першу чергу розширюєте сферу своїх знань, умінь і навичок, що не може залишитися непоміченим вашим керівництвом. У протилежному випадку ви тільки продемонструєте, що в критичний момент покластися на вас не можна, що неодмінно завдасть чималої шкоди репутації.

2. Не виконання обіцянок. Можливо, ви дуже працьовитий працівник. Але варто одного разу не стримати свою обіцянку або не виконати роботу в строк і у вашого керівника та колег можуть виникнути серйозні сумніви в тому, що на вас можна покластися або довірити вам вирішення важливих і відповідальних питань. Тому намагайтеся не звалювати на себе занадто багато обов'язків, якщо розумієте, що не зможете з ними впоратися.

3. Всезнайство. Це чудово, якщо ви здатні привнести безліч корисних ідей і ретельно підготовлених розрахунків, необхідних для вирішення важливого та термінового питання, допомагаючи тим самим колегам зробити правильні висновки. Проте варто пам'ятати, що якщо ви робите це з надмірним ентузіазмом і владним підходом, може скластися враження, що ви прагнете швидше командувати, ніж викладати свою точку зору, що негайно викличе осуд з боку колег. Подібна поведінка є особливо неприйнятною, якщо мова йде про великі спільні проекти, що вимагають ефективного співробітництва всіх його учасників. Тому будьте дуже уважними й обережними, висуваючи свої ідеї та висловлюючи думки, а також поважайте право інших на їхню критику незалежно від того наскільки ви самі впевнені у своє правоті. Тільки в цьому випадку ваш внесок може бути відповідно оцінений та помічений, а збиток репутації нанесений не буде.

4. Прагнення уникати відповідальності за зроблені помилки. Будь-які спроби виправдати погану роботу завжди виглядають ганебно та непрофесійно. Тому, якщо так трапилося, що ви допустили промах, не біжіть від проблеми та не виправдуйтеся, а відкрито визнайте свою помилку й постарайтеся знайти способи її виправити, а також переконати керівництво, що надалі такого не відбудеться. Працівники, здатні визнати свою провину, демонструють свою професійну зрілість і впевненість.

5. Розпускання пліток. У той час як весь офіс трясуть плітки або колеги постійно скаржаться на свою роботу, не беріть участь у цьому процесі. Звичайно, зовсім непогано бути «на одній хвилі» з колегами ,проте участь у негативних розмовах вас теж робить негативним і завдає шкоди репутації. Більше того, подібна поведінка може розхвилювати ваше керівництво, що не може не вплинути на робочі відносини. Намагайтеся в максимальному ступені втримуватися від пліток і різного «бруду».

Безумовно, це далеко не повний перелік факторів, які можуть завдати шкоди репутації на роботі. Проте, дотримуючись цих простих правил можна істотно збільшити свої шанси на успішну кар'єру.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад