Якими якостями повинен володіти молодий фахівець, щоб його взяли на роботу?

Відомо, що молодому фахівцеві, який не працював раніше, влаштуватися на гарну посаду непросто. Які якості молоді цінують роботодавці, закриваючи очі на відсутність досвіду?

Олександр Коренюк, головний редактор Видавничого Будинку «Бау Бізнес»:

Молодість і недосвідченість претендента на посаду для мене, як не дивно, мають не тільки мінуси, але й цілий ряд переваг. Перший плюс - це невгамовний ентузіазм. Навіть рутинна робота сприймається як щось нове, звідси - і відповідний настрій у молодого співробітника. По-друге, молодий фахівець буде згоден працювати за менші гроші та виконувати при цьому більший обсяг роботи.

Безумовно, якщо він виявиться здібним співробітником, згодом його зарплата та функціональні обов'язки будуть переглянуті. Коли наступить цей момент, вирішує кожен по-своєму. Але все-таки є деякі канони - після випробного терміну в три місяці зазвичай пропонується мінімальна зарплата та соцпакет. Після року роботи співробітник здобуває базовий досвід, і компанія вже має уявлення про його здібності. Тут і наступає момент, коли вчорашній новачок може почати потихеньку висувати свої вимоги або просто піти до конкурентів. Так що до цього часу варто визначитися, наскільки він важливий і як будувати його подальшу кар'єру в компанії.

Що стосується першої співбесіди, то при прийманні на роботу претендент повинен випромінювати бажання працювати. Крім того, я задаю декілька запитань, за відповідями на які роблю висновки про його потенціал. А от як надалі працівник зможе його реалізувати - може показати тільки час.

Ольга Мирошниченко, власниця перукарні:

Всім молодим співробітникам я насамперед призначаю випробний термін. Тільки так можна визначити підходить людина чи ні. Буває так, що на співбесіді претендент поводиться розкріпачено, дає грамотні відповіді, а на ділі проявляє себе з гіршої сторони. Трапляється й навпаки - людина соромлива, проте працює професійно і якісно. Тому мені здається, що молодим потрібно дати шанс виявити себе. Для мене також важливо, щоб мої працівники були відповідальними та серйозно ставилися до своїх обов'язків.

Тетяна Орлова, заступник генерального директора ділового видання:

У першу чергу я звертаю увагу на бажання людини працювати та розвиватися. Дивлюся, наскільки вона енергійна й активна. Претендент повинен «горіти», бути позитивно налаштованим. Привітаю логічне мислення та націленість на результат. При першому контакті з людиною впадає в око рівень його комунікабельності, відкритість, вміння триматися. Завжди приємно, коли в шукача грамотна мова та поставлений голос.

Сергій Саврасний, директор магазина комп'ютерної техніки:

На мій погляд, молодий фахівець без досвіду повинен бути, насамперед, відповідальним і цілеспрямованим. Від нього повинне виходити величезне бажання рости професійно. Йому необхідно розвивати в собі такі якості як комунікабельність, впевненість, наполегливість. Бажано, щоб молодий працівник розвивався як особистість, був духовно багатим і гнучким. Також важливо дотримуватися субординації на роботі, поважати своїх колег і вміти спілкуватися із клієнтами.

Наталя Михайліцина, керівник відділу кадрів:

Для мене головне - бачити, що людина дійсно хоче в нас працювати та навчатися чомусь новому. Молодий фахівець повинен бути нелінивим, відповідальним за результат, уміти працювати в команді. Тільки тоді він зможе просунутися нагору кар'єрними сходами самостійно. При прийманні на роботу мене відштовхує необґрунтоване хихикання замість відповідей на питання та занадто емоційні рухи тіла. Це вказує на те, що людина невпевнена в собі або несерйозно ставиться до розмови. А виходить, вона не підходить для роботи в нашій компанії.

Джерело: http://man.kg/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад