Дев'ять прикмет того, що прийшов час вимагати збільшення

Здається, що в Україні існують компанії, які можуть собі дозволити підняти зарплату співробітникові й більше, ніж на 10%. Ось тільки не хочуть. За допомогою наших експертів ми склали портрет таких роботодавців. Якщо його штрихи підходять до компанії, де ви працюєте, беріть ініціативу у свої руки та йдіть на аудієнцію до шефа. Правда, перед цим як справжній стратег тверезо оцініть свої шанси.

Приводом для такої розмови можна вважати зростання значення вас як працівника для вашого підприємства. Причому цей факт повинен бути зрозумілий не лише вам, але й вашому начальникові. Тільки в такому випадку ви можете розраховувати на підвищення зарплати, а більша прибутковість самого підприємства буде сприяти позитивному рішенню. Отже, прикмети компанії, де можна розраховувати на підвищення зарплати.

1. Збільшує прибуток

Зростання прибутку - найголовніший показник того, що справи в компанії йдуть добре. Якщо ваше підприємство - акціонерне товариство, то воно зобов'язане публікувати ці дані. Якщо зростання прибутку є, виходить, теоретично в компанії є можливість збільшити вам зарплату. Але на практиці, звичайно, все може бути по-іншому. Наприклад, керівництво підприємства порахує, що модернізація виробництва або інвестиції в розширення бізнесу в цей момент більш актуальна тема, ніж підвищення зарплат.

2. Вчасно виконує свої фінансові зобов'язання перед співробітниками та партнерами

Якщо вам вчасно виплачують зарплату, а в приймальні директора не сидять постачальники, які вибивають свої гроші, це означає, що справи йдуть як мінімум, нормально.

3. Набирає нових людей, не звільняючи старих

Якщо наймаються нові люди, тому що колишні не справляються з поточним обсягом робіт, це можна вважати ще більш явною ознакою того, що справи йдуть добре.

Якщо йде набір нових співробітників за відсутності масових звільнень колишніх, відбувається розширення компанії й бізнес набирає оберти.

4. Агресивно поводиться на ринку

Золоте місце для працівника - це компанія, що ставить перед собою за ціль не збільшення прибутку, а захоплення ринку (або радикальне збільшення частки на ньому). Заради цього, грошей, як правило, не жалкують. У тому числі готові переманювати робочу силу з інших місць з дуже непоганим збільшенням в оплаті. Щоправда, незабаром це свято життя закінчується. Захопивши частку ринку, компанія стає більше скупою.

А часто ціль взагалі не досягається, і інвестор, відчувши себе останнім недоумком, просто виганяє всіх на вулицю. Непрямою ознакою того, що компанія йде на захоплення ринку є її маркетингова активність. Якщо компанія дозволяє собі розміщення реклами на білбордах і в ЗМІ, це означає, що вона себе почуває впевнено.

5. Тренує персонал

Один з головних індикаторів стабільності стану підприємства - це поновлення тренінгових процесів на підприємстві, особливо з питань місії та цінностей, так званий team-building.

6. Проводить корпоративи

Якщо в компанії були прийняті корпоративні свята, а під час кризи їхній масштаб скоротився, то поновлення колишніх традицій - ознака зростання добробуту компанії.

7. Будується та оновлює «парк» техніки

Будівництво виробничих, офісних і торговельних об'єктів, закупівля промислового та технологічного обладнання й т.д. може дозволити собі лише компанія, яка впевнено стоїть на ногах і впевнена в завтрашньому дні.

8. Переїжджає в краще місце

Під час кризи ряд компаній були вимушені з метою економії змінити місце дислокації. Якщо тепер компанія збирається переїжджати в новий, більш престижний або комфортний будинок, життя налагоджується.

9. Підвищує розцінки на свої послуги

Якщо конкуренти їх «заморожують», то піти на такий крок можуть лише успішні фірми.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад