Неочевидні шкідливі звички, які заважають вам знайти роботу

Причиною того, що робота довго не знаходиться, може бути одна з 4 неочевидних шкідливих звичок. Що це за звички, чому вони шкідливі та як з ними впоратися?

Ви називаєте себе майстром на всі руки

Позиціювання себе як «вмію всього потроху» може зіграти з кандидатом злий жарт. Сьогодні роботодавці більше зацікавлені саме в фахівцях своєї справи, а не в «майстрах на всі руки».

Найчастіше вони шукають кандидатів, які можуть виконувати певний набір обов’язків. Звичайно, ці завдання можуть варіюватися. Але як не крути, мета претендента на певну посаду – показати, що він компетентний саме для неї.

Тому відмовляйтеся від шкідливої ​​звички називати себе універсальним солдатом на співбесіді й видаліть нерелевантний досвід (досвід роботи на посадах, які відповідають тій, на яку ви претендуєте) з резюме.

Процес пошуку роботи залежить від ваших емоцій

Зараз ви почуваєтеся виснаженим і втомленим, тому вирішуєте не переглядати нові вакансії, а завтра будете в чудовому настрої й відгукнетеся одразу на 15 пропозицій. Або навпаки: коли на старій роботі видався важкий тиждень і ви тільки й думаєте, що про звільнення, ви починаєте переглядати вакансії та оновлювати резюме, але тільки-но все вляглося – відкладаєте пошуки роботи в довгий ящик, доки справи знову не підуть на спад.

Це ще одна погана звичка, яка заважає результативному пошуку роботи, – звичка покеровуватися емоціями. Працевлаштування, як і будь-який інший процес, націлений на результат, вимагає організованості. Тож постарайтеся не підлаштовувати пошук роботи під свій настрій, краще придумайте собі графік і дотримуйтеся його.

Ви занадто концентруєтеся на одному з етапів пошуку

Іноді шукачі, самі того не розуміючи, занадто загострюють увагу на якійсь складовій пошуку роботи й обділяють увагою інші. Наприклад, ви можете годинами підшукувати підхожі вакансії, уважно вивчати пропозиції та вибирати, на яку краще відгукнутися, але так і не відредагувати, не оновити своє резюме перед відгуком. Або цілими днями читати та перечитувати резюме, щось поправляти й доповнювати, але не продумати свої відповіді на найпоширеніші запитання рекрутерів, які вам обов’язково поставлять на співбесіді.

Якщо ця шкідлива звичка вам властива, радимо частіше нагадувати собі, що працевлаштування відбувається в декілька етапів і кожен з них важливий. Тут також стане у пригоді порада з попереднього пункту – складіть план і дійте організовано.

У вас надто багато порадників

Звертатися по допомогу або просити поради – дійсно хороша звичка, а прагнення дізнаватися нове – важлива риса, яка допомагає в кар’єрі й у житті. Але пам’ятайте: що занадто, то не здраво.

Ви просите поради в усіх підряд, розсилаєте електронні листи з проханнями про допомогу в пошуку роботи ейчарам і експертам зі своєї сфери, шукаєте в інтернеті всі питання про працевлаштування, які тільки можете придумати?

Ймовірно, ви витрачаєте занадто багато зусиль на те, що не так уже й важливо.

Крім того, в результаті таких вичерпних досліджень ви можете отримати багато порад, які не узгоджуються одна з одною, і ще більше заплутатися. Відмовтеся від звички збирати інформацію і поради з усіх доступних джерел.

Краще виберіть одного або двох експертів, яким довіряєте, і прислухайтеся до їхньої думки, а також міркуйте самі, відкинувши все інше. Причому в ролі експерта необов’язково повинен бути фахівець, рекрутер або ваш більш успішний колега. Друзі та члени сім’ї, які знають ваш характер, інтереси й прагнення, стануть чудовими порадниками.

https://www.work.ua/

Підготувала Тетяна САЦЮК

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад