Як генерувати, висловлювати і відстоювати нові ідеї

  Обдумуючи нові ідеї, робіть усвідомлену паузу в середині процесу. Поради для індивідуалів Генерація і упізнання оригінальних ідей 1. Поставте під сумнів стан справ «за замовчуванням» Перш ніж прийняти статус-кво як якусь безперечну даність, запитаєте: а чому це положення взагалі виникло? Коли ви нагадаєте собі, що правила і системи придумуються людьми, то стає ясно, що це не священні скрижалі, – і тоді ви починаєте думати, як можна їх поліпшити. 2. Потроюйте кількість ідей, які ви генеруєте зазвичай Навіть у найкращих баскетболістів результативним виявляється в середньому один удар з трьох; так і у кожного інноватора бувають паузи і осічки. Кращий спосіб підвищити рівень своєї оригінальності – генерувати як можна більше ідей. 3. Зверніться до нової для себе області Оригінальність зростає, коли ви розширюєте свою компетенцію. Один з підходів до такого завдання – освоїти який-небудь новий навик, подібно до тих нобелівських лауреатів, які розширювали свій креативний репертуар, займаючись живописом, грою на фортепіано, танцями або складанням віршів. 4. Практикуйте стратегічну прокрастинацію Обдумуючи нові ідеї, робіть усвідомлену паузу в середині процесу. Зробивши паузу в розпал «мозкового штурму» або придумування чогось нового, ви, швидше за все, займетеся чимось стороннім, а в цей час ваша ідея буде поволі визрівати. 5. Намагайтеся отримувати більше відгуків від колег Важко судити про якість власних ідей, тому що у вас надлишок ентузіазму, а довіряти своєму чуттю неможливо, якщо ви не фахівець у цій галузі. На менеджерів теж не можна толком покластися – при оцінці чужих ідей вони зазвичай налаштовані надто критично. Щоб отримати більш адекватну реакцію з боку, діліться своїми знахідками з колегами: їм вистачить гостроти погляду, щоб розгледіти потенційну цінність ваших ідей. 6. Врівноважте свій портфель ризиків Якщо ви збираєтеся піти на ризик у якійсь одній сфері, врівноважте цей ризик, проявивши крайню обачність в іншій сфері життя. 7. Вказуйте на причини, за якими не варто підтримувати ваші ідеї Для початку перерахуйте три найслабших місця вашої ідеї, а потім попросіть слухачів навести кілька інших причин, за якими не варто її підтримувати. Якщо ідея дійсно хороша, то люди, яким виявиться важко сформулювати свої критичні зауваження з цього приводу, ще краще усвідомлюють її гідність.

8. Намагайтеся познайомити з вашими ідеями якомога більше людей

Частіше повторюйте одне і те ж: так люди легше звикають до незвичних ідей. Зазвичай вони починають реагувати на яку-небудь ідею більш прихильно після того, як почують про неї від 10 до 20 разів, особливо якщо про неї згадувати зовсім коротко і з інтервалом в декілька днів, причому в розмові про різні інші речі.

9. Звертайтеся до незвичної аудиторії

Замість того щоб вишукувати дружньо налаштованих співрозмовників, які поділяють ваші цінності, намагайтеся звертатися до менш приємних людей, практикуючим, однак, ті ж методи, що і ви.

10. Будьте помірним радикалом

Якщо ваша ідея носить радикальний характер, втілюючи її у більш сприйнятливий образ. Таким чином, не закликаючи оточуючих в корені змінити свої уявлення, ви зможете апелювати до тих цінностей і думок, які вони вже поділяють.

11. Знаходьте для себе різні стимули, виходячи зі ступеня своєї рішучості та невпевненості

Якщо ви твердо маєте намір діяти, зосередьтеся на останньому відрізку шляху: ви відчуєте прилив сил для останнього ривка. Якщо ж ваша рішучість коливається, подумайте про той шлях, який ви вже встигли подолати. Якщо ви вже стільки досягли, чи варто зупинятися зараз?

12. Не намагайтеся заспокоїтися

Якщо ви нервуєте, то розслабитися важко. Легше перетворити тривогу в сильні позитивні емоції – в інтерес і ентузіазм. Подумайте про ті причини, за якими вам не терпиться змінити існуючий порядок речей, і про позитивні результати, які можуть стати результатом ваших старань.

13. Думайте про жертву, а не про винуватця

Стикаючись з несправедливістю і зосередившись на людині, яка її заподіює, ви відчуваєте прилив гніву і агресії. Переключивши увагу на жертву, ви починаєте відчувати емпатію до неї і з більшою ймовірністю перенаправите ваш гнів в більш конструктивне русло. Замість того щоб намагатися покарати злочинця, ви спробуєте допомогти його жертві.

14. Усвідомте, що ви не самотні

Навіть одного союзника досить для того, щоб серйозно посилити вашу рішучість. Знайдіть кого-небудь, хто вірить в вашу ідею, і почніть обговорювати проблему спільно.

15. Пам'ятайте, що якщо ви не візьмете ініціативу на себе, статус-кво нікуди не дінеться

Обміркуйте чотири варіанти реакції на невдоволення існуючим станом: догляд, протест, вірність (лояльність) і ігнорування. Лише догляд і протест поліпшать ваші особисті обставини. Протест («підвищення голосу») може бути кращим вибором, якщо ви в якійсь мірі контролюєте ситуацію; в іншому випадку, можливо, прийшов час зрозуміти, чи можете ви збільшити свій вплив; якщо ні, то краще піти.

Поради для керівників

1. Влаштуйте конкурс інновацій Не варто заохочувати інноваційні пропозиції на будь-які теми в будь-який час: зайняті люди не зможуть на це відволіктися. Конкурс інновацій – надзвичайно ефективний спосіб зібрати велику кількість новаторських ідей і виявити серед них найкращі. 2. Уявіть себе на місці ворога Часто люди не хочуть генерувати нові ідеї, тому що не відчувають нагальної необхіднсті. Зберіть групу співробітників і запропонуйте їм провести годинний «мозковий штурм» на тему: як можна вибити нашу організацію з бізнесу або знищити ваш найпопулярніший товар, послугу чи технологію. Потім обговоріть найсерйозніші з цих загроз і то, як їх нейтралізувати і перетворити в можливості для переходу від оборони до наступу. 3. Запропонуйте співробітникам з різних відділів, що займають різні посадові щаблі, висувати свої ідеї 4. Влаштовуйте «день навпаки» Оскільки нерідко буває важко знайти час для того, щоб люди розглянули різні оригінальні погляди, то один з популярних прийомів – влаштовувати «день навпаки» на заняттях і на конференціях. 5. Забороніть слова «подобається», «люблю» і «ненавиджу» Генеральний директор некомерційної організації DoSomething.org Ненсі Люблін заборонила співробітникам вживати слова «подобається», «люблю» і «ненавиджу», оскільки вони занадто легко дозволяють дати інтуїтивну оцінку, не виконавши належного аналізу. 6. Наймайте нових співробітників, думаючи не про те, як вони впишуться в уже існуючу корпоративну культуру, а про те, який внесок в цю культуру вони зможуть зробити. 7. Відмовтеся від інтерв'ю на користь докладних бесід з новими співробітниками Не чекайте, коли співробітник вирішить звільнитися, щоб поцікавитися тим, які у нього були ідеї: попросіть його висловити ці ідеї одразу, як тільки він вийде на роботу. 8. Вимагайте постановки проблем, а не готових рішень Якщо люди поспішають знайти відповіді, то в кінці кінців навколо вас залишаться одні адвокати – і жодного слідчого. В цьому випадку вам не вдасться отримати справжню картину того, що відбувається. 9. Не призначайте «адвокатів диявола» – шукайте їх Думки інакомислячих корисні навіть у тому випадку, коли ці думки помилкові, проте по-справжньому корисні вони тільки тоді, коли висловлені щиро і послідовно. 10. Заохочуйте критику Важко заохочувати різноманіття думок, якщо ви самі не практикуєте того, що проповідуєте. Пропонуючи співробітникам критикувати вас публічно, ви даєте важливий приклад, який заохочує людей висловлюватися відкрито навіть тоді, коли їхні ідеї не користуються популярністю.  
 

 

https://lifehacker.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад