П'ять фраз, яких варто уникати на співбесіді

Співбесіда – важлива й вирішальна подія для тих, хто шукає роботу. Щоб сподобатися здобувачеві, варто подбати не тільки про зовнішній вигляд, але й стежити за тим, що ви говорите. Помилок бути не повинно.
Однак типові помилки кандидатів є типовими саме тому, що більшість їх все ж допускає. Хтось через неуважність, хтось через самовпевненість. У будь-якому випадку, попереджений – значить озброєний.
Розповімо про п'ять фраз, вимовляти які на співбесіді слід з обережністю, а то і зовсім не варто.
«Я все запам'ятаю»
Ні, так це не працює. Якщо вам повідомляють важливу інформацію, то вихваляння хорошою пам'яттю буде не кращим способом відзначитися перед роботодавцем. Швидше покаже вас людиною, яка може тримати під контролем лише декілька нагальних справ і проявить вашу неорганізованість.
У подібних ситуаціях блокнот або смартфон стануть вашою надійною опорою. Уміння організовувати свій час, обробляти інформацію і стежити за станом справ буде серйозним плюсом для будь-якого потенційного співробітника.
«Я хочу стати керівником відділу»
Не варто так прямолінійно відповідати на стандартне запитання про те, як ви бачите своє майбутнє в компанії через п'ять років. Навіть якщо ви прагнете до цього, будьте дипломатичнішими, адже керівництво не сама мета, правда? Ви напевно:

  •     хочете домогтися професійного зростання на тій чи іншій посаді;
  •     прагнете знайти найкраще застосування своїм навичкам і здібностям в компанії;
  •     зацікавлені у власному розвитку та професійному розвитку інших в інтересах компанії.

Ось і говоріть про це.
«Я планую почати власну справу»
Як правило, компанії прагнуть залучити в штат людей, які націлені рости й розвиватися разом з нею, поділяють її місію, цінності та цілі. І, як правило, компанія зацікавлена в тому, щоб зберегти нового співробітника в штаті на максимально тривалий час.
Якщо ж у ваших планах розпочати власну справу, то зарахування вас в штат – вкладення досить невигідне.
Дізнавшись про це, інтерв'юер найімовірніше вирішить, що ви не плануєте надовго затримуватися в компанії, а це досить серйозний аргумент, щоб відмовити вам у працевлаштуванні.
«Це не входило до моїх посадових обов'язків»
Словосполучення «робота в команді» стало настільки загальним, що часом важко дійсно зрозуміти, що ж за ним стоїть. Скажімо прямо, командний гравець винесе сміття, якщо відро переповнене, незалежно від того, в чиї безпосередні обов'язки це входить.
Пошук відповідальних або винних прямо суперечить принципам командної роботи.
Якщо справа має бути зробленою, будьте тим, хто до цього додасть всіх зусиль. Вказівка на те, що та чи інша задача не входить до ваших прямих посадових обов'язків, може викликати в інтерв'юера серйозні сумніви у вашій професійній придатності і здатності спрацюватися з колективом.
«Попередня робота/керівник/колеги були справжнім кошмаром»
Навіть якщо не все на попередньому місці роботи складалося гладко, дотримуйтеся фактів і не відходьте від обговорюваного питання. Якщо мова йде про міжособистісні відносини, вам слід не просто вказати на конфлікт, а пояснити, яким чином він наносив шкоду професійним відносинам і заважав досягненню бажаних результатів.
Це дозволить інтерв'юеру запам'ятати вас як людину, віддану роботі та таку, яка цінує діловий етикет, а не як ще одного кандидата, який скаржився на свого колишнього роботодавця.
Звісно, всі перераховані помилки досить прості, але, тим не менш, здобувачі часто допускають саме їх через незнання або неуважність. Не забувайте, що більшість очевидних прорахунків допускаються саме тому, що вони виглядають занадто очевидними для того, щоб про них турбуватися.
https://hrliga.com/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад