Як зрозуміти з вакансії, чого хоче роботодавець

Вважається, що кандидат повинен заслужити право на співбесіду. І багато в чому це виправдана позиція. Адже здобувач, який прикладає мінімум зусиль, щоб отримати посаду, швидше за все, і на роботі буде не сильно старатися.
Як же роботодавці визначають, що представляє собою кандидат ще під час відбору резюме? Деякі вставляють в опис вакансії спеціальні фільтри, які відсіюють невідповідних претендентів.
Фільтр вакансії – це завдання, умови якого вписані в текст вакансії. Виконавши його, здобувач показує, на що він здатний, і переходить на наступний етап рекрутингу.
Що це за фільтри, як їх знайти й навчитися розуміти, чого хоче роботодавець.
Фільтр № 1. Чітка інструкція для зв'язку
Зазвичай цей фільтр розміщують в кінці тексту.
Інструкції для зв'язку бувають різні, наприклад:
    надсилайте ваше резюме через форму цього сайту;
    заповніть анкету на цьому сайті ....;
    резюме надсилайте за Email;
    надішліть резюме та перетелефонуйте нам за номером таким-то.
Коли у вакансії вказано, що резюме потрібно відправити тільки поштою, так і робіть. Якщо потрібно відправити резюме й перетелефонувати, слідуйте відповідно до інструкції. Не варто ігнорувати прохання потенційного роботодавця, це може бути перша перевірка, наскільки детально ви ознайомилися з умовами, і чи готові виконувати доручення.
Фільтр № 2. Кодове слово
Цей фільтр служить для пошуку фахівців, головною вимогою до яких є уважність і вдумливість. Його використовують для того, щоб відсіяти претендентів, які розсилають резюме на всі вакансії без розбору.
Розраховується, що уважна людина прочитає текст до кінця, помітить кодове слово, вкаже його в потрібному місці і потрапить на наступний етап, наприклад на співбесіду.
Як це працює?
Кодове слово вставляють в будь-якому місці вакансії. Воно може бути різним, припустимо: «Ключове слово – грамотність». В кінці тексту обов'язково повинна бути інструкція, що з цим кодом зробити. Наприклад: «Знайдіть у тексті ключове слово та вкажіть його в темі листа». Всього лише за темою листа рекрутер зрозуміє, що здобувач уважно прочитав вакансію, і розпізнає того, хто не захотів слідувати інструкціям.
Фільтр № 3. Невелике завдання
Багато роботодавців просять здобувачів написати мотиваційний або супровідний лист, зателефонувати та залишити повідомлення, яке змусить менеджера з підбору персоналу їм перетелефонувати.
Це не примха наймачів і не знущання, а простий спосіб перевірити, наскільки мотивована людина, що претендує на ту чи іншу посаду. Без цього завдання резюме навіть не будуть розглядати та навряд чи запросять здобувача на співбесіду.
Виконання такого завдання часом важливіше за саме резюме. Обов'язково зробіть його, щоб показати – ви дійсно зацікавлені роботою у цій компанії.
Перш ніж шукати фільтри у вакансіях, запам'ятайте, що головний секрет цього нехитрого заняття – уважність. Уважно читайте весь текст, не по діагоналі, не одним оком, не тільки підзаголовки.
https://www.work.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад