Які документи необхідно надати для реєстрації у центрі зайнятості, якщо людина є інвалідом ІІ групи

Відповідно до пункту 3 Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 №198 реєстрація безробітних, які звертаються за сприянням у працевлаштуванні (далі - реєстрація), проводиться незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.
Реєстрація проводиться за умови пред’явлення паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України, облікової картки платника податків, трудової книжки (цивільно-правового договору чи документа, який підтверджує період зайнятості), а в разі потреби також військового квитка, диплома або іншого документа про освіту.
Інвалід, який не досяг пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та отримує пенсію по інвалідності для реєстрації у центрі зайнятості пред’являє паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, облікову картку платника податків, трудову книжку (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує період зайнятості), диплом або інший документ про освіту, а також пенсійне посвідчення, довідку до акта огляду медико-соціальною експертною комісією та індивідуальну програму реабілітації.

dcz.gov.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад