3 правила наймання

Співзасновник і генеральний директор компанії Індієгогоу (Indiegogo) Слава Рубін вважає, що кожен працівник відіграє важливу роль в компанії, саме на цьому ґрунтується його філософія пошуку талантів.
Слава Рубін вважає, що сталий розвиток будь-якої справи полягає в тому, щоб знайти відповідну людину в потрібний час. У цій статті він поділиться своїм досвідом.
Коли ми говоримо про «розширення», мова не йде про приймання на роботу нових співробітників, оскільки при розвитку стартапів не існує традиційного наймання.
Проте, найчастіше в команду потрапляють не відповідні люди, і згодом серед них намагаються знайти того, хто здатний виконати завдання.
Це говорить про те, що для пошуку співробітників, які увіллються в нову компанію, не варто звертатися до кадрових агентств, давати оголошення або перебирати вражаючі резюме. Потрібно шукати тих, хто активно та наполегливо слідує наміченій меті, а не чекає чергового дзвінка з планом роботи.
Якщо ви хочете стабільно розвивати свій бізнес, залучення нових людей неминуче.
З мого досвіду роботи в Індієгогоу, я можу стверджувати, що від того, як ви будете це робити, залежить майбутнє вашої компанії - стійке позитивне зростання або застій і старі методи ведення бізнесу. Я вважаю процес пошуку співробітників першорядним фактором для будь-якого підприємства, тому хочу дати вам декілька порад, яких дотримуюся сам:
1. Не шукайте працівників, шукайте природжених підприємців
Легко сказати «зараз у нас такі-то прогалини і нам потрібно те-то й те-то, заткнемо цю дірку кандидатами X, Y і Z і все буде в порядку». Якщо ви вчиняєте так, ви акцентуєте увагу на навичках, ставлячи їх вище драйву та мотивації. Вам необхідна людина, яка може вирішити не тільки вже існуючі проблеми, але ще здатна вирішувати питання до того як вони стануть проблемами. Тобто пропонувати нововведення та сприяти зростанню компанії семимильними кроками, а не виконувати роботу по пунктах, прописаних начальством. Такі співробітники володіють довгостроковим баченням, вони не хочуть просто виконувати свою роботу, вони переслідують більш масштабні цілі, як в рамках компанії, так і для власного розвитку.
2. Не переоцінюйте досвід
Коли я проводжу співбесіду, я рідко акцентую увагу на резюме кандидата. Що мене дійсно цікавить, так це як він справляється зі складними завданнями. У нашій компанії Індієгогоу нам щодня доводиться стикатися з проблемами, які не мають готового рішення.
Задаючи кандидату питання типу: «Скільки поїздів рухається в даний момент часу в нью-йоркському метро?», я не чекаю правильної відповіді, я хочу почути, як він приходить до свого рішення. Чи є у нього аналітичні здібності? Як кандидат аналізує питання? Які незвичайні припущення він використовує, щоб знайти рішення? Я з'ясовую, як людина справляється зі складним завданням, оскільки це вельми переконливий показник рівня, якого вона може досягти на роботі.
3. Зберігайте корпоративну культуру, але не дозволяйте їй застоюватися
Одного вашого бажання створити комфортний клімат в колективі не достатньо. І ви не можете бути впевненим у тому, що ваш колектив буде так само згуртований у разі розширення компанії. Корпоративна культура - це фундамент, на якому тримається ваша компанія, вона впливає на все, починаючи від реклами та просування, і закінчуючи самим продуктом. Слід зрозуміти пріоритети компанії до того як ви визначилися, чи підходить вам даний кандидат. Коли ви приймаєте на роботу нових співробітників, ви повинні знати які вам потрібні люди: божевільні генії, які живуть сьогоднішнім днем, або прагматичні наполегливі трудоголіки.
Тим не менш, не варто створювати армію клонів. Група людей, які завжди погоджуються з вами, може бути куди небезпечніше ніж «Великі нехочухи». Дозвольте культурі самої розвиватися, а нові люди та нові цілі допоможуть їй у цьому.
У чому ж суть? Не спирайтеся на стандартні методи. Людина, якій належить типове резюме, або безробітна, або ненавидить свою роботу. Замість цього, підходьте до розширення свого бізнесу з розумом.
Припиніть бездумно наймати людей, почніть шукати співробітників, які будуть повністю підходити вам, зробіть це частиною своїх обов'язків на посаді генерального директора.
Про автора: Слава Рубін - співзасновник і генеральний директор компанії Індієгогоу, яка є міжнародною платформою, що займається краудфандінгом і перерозподіляє мільйони доларів на тиждень. Компанія Індієгогоу демократизувала шлях збору коштів для будь-яких креативних, комерційних або наукових проектів.

hr-portal.ru

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад