Як закріпитися на новій роботі?

Як закріпитися на новій роботі?

Поради, як вдало почати працювати на новому місці.

1. Не зменшуйте значення своєї появи в колективі.

В кожному колективі є певні угрупування людей.До «першої групи» належать люди, яких поява новенького зачепить безпосередньо. Хтось буде радий, що в нього з’явився помічник, хтось намагатиметься перекласти на нього частину своєї роботи, а хтось навпаки побачить конкурента. Крім того, бажає новенький цього чи ні, він обов’язково порушить існуючий у колективі розподіл неформальних ролей. До «другої групи» належать люди, які працюють поруч, але байдужі до появи нового співробітника. І, нарешті, є «третя група». Це люди, з якими новенький зустрічається лише в коридорах та їдальнях. Вони складають думку про нього на підставі зовнішніх вражень або з того, що про нього кажуть інші. Ці люди можуть суттєво впливати на відносини в колективі, оскільки саме до цієї групи найчастіше належить керівництво.

2. Не перебільшуйте прояви уваги до себе.

Співробітники, які оточують новенького, зайняті, перш за все своєю роботою та особистим життям. Тому не треба сприймати все сказане колегами лише як реакцію на власну роботу чи поведінку в колективі.

3. Не намагайтесь усім догодити.

Хоча б тому, що намагаючись стати прихильником якогось А…, тим самим можна обов’язково стати супротивником його ворога – В…

Щоб утриматись на новій роботі необхідно:
вивчити детально свої нові обов’язки;
запитати, якщо щось незрозуміло, а не мовчки виконувати завдання з помилками;
вміти сприймати критику, вчитись на власному досвіді;
проявити зацікавленість у роботі, буди готовими виконувати як приємні, так і неприємні доручення та завдання;
дбати про обладнання та матеріали;
намагатись бути зайнятим протягом всього робочого дня, навчитись розподіляти свій час для виконання роботи;
завжди прагнути досягти високих стандартів у роботі;
не допускати своєї відсутності без поважних причин;
знати основні правила безпеки та пильнувати за здоров’ям;
знайти спільну мову з колегами по роботі; бути чесним.

Новий співробітник може контролювати:
спізнення, погане виконання обов’язків;
недбале ставлення до технічних документів;
конфліктність з колективом, погані стосунки з керівництвом;
негативні результати роботи через ігнорування інструкції;
набуття поганих звичок.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад