Щедрі службовці завдають збитку роботодавцям

Як зазначають вчені, це спричиняє серйозні збитки для роботодавця, аж до банкрутства фірми.

Матеріали дослідження опубліковані в Journal of Marketing.

Щорічно від щедрості працівників американський бізнес зазнає колосальних збитків. За даними різних досліджень, сума розтрачених грошей становить близько 600 млрд доларів на рік. Винні в цьому безкоштовні послуги, що надаються службовцями, які безпосередньо працюють з клієнтами. Найбільше від цього страждає готельний бізнес, але такі самі збитки зазнають ресторани, магазини та інші підприємства, чиї працівники щодня взаємодіють з людьми.

Максимальні збитки компанії-наймачі мають від тих співробітників, які в силу своїх психологічних особливостей потребують соціального схвалення. Бажання за будь-яку ціну отримати похвалу змушує співробітників легше надавати послуги за рахунок закладу.

Проблема, на думку вчених, полягає в тому, що компаніям дуже складно звільняти щедрих працівників. Роботодавці бояться, що разом зі звільненим працівником піде й клієнт, залучений ним. І хоча задоволення клієнтів послугами, що надаються, зростає, збитки від такого співробітника набагато сильніше позначаються на фінансовому стані фірми.

Учені вважають, що кадрові відділи повинні приділяти більше уваги підбору персоналу і, за можливості, відразу відсівати тих, хто схильний до подібної щедрості.

Джерело: http://lenta.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад