6 принципів підвищення продуктивності персоналу

Звичайно! Керівництво має демонструвати своє ставлення до подій, оскільки це має велике значення для співробітників. Дослідження показують, що люди хочуть працювати не лише заради грошей. Вони готові працювати набагато більше та з більшою віддачею, проте за умови, щоб їхня праця була не тільки оплачена, а й визнана й оцінена.

Дуже важливо показувати своїм співробітникам, наскільки роботодавець цінує їх внесок у розвиток компанії. Зовсім не обов'язково влаштовувати великі збори, на яких буде оголошений список «видатних» працівників. Протягом усього року людям, чию роботу хотілося б відзначити, можна підносити якісь заохочувальні сюрпризи. Головне, щоб людина відчула, що її роботу цінують.

Існує безліч ідей, серед яких можна виділити декілька порад, які можна реалізувати в офісі вже сьогодні:

1. Необхідно хвалити співробітників за добре виконану роботу. Виділіть конкретні дії, які викликають захоплення, навіть якщо це стосується виконання щоденних рутинних обов'язків. Прості слова подяки чи похвали, які пролунали з вуст керівника, можуть істотно збільшити задоволення від роботи працівників, а також поліпшити якість їхньої роботи.

Коли роботодавець хвалить співробітників за добре виконану роботу, тоді люди розуміють значення та цінність того, що вони роблять.

2. Визнавати та поважати різноманітність. Роботодавцю слід знати про дати і свята, значущі для його співробітників. Багатьом людям дуже приємно, коли керівництво ставиться з повагою до їхніх релігійних вірувань або особливих сімейних подій. Співробітники, у свою чергу, будуть ще більше цінувати та поважати компанію, в якій вони працюють.

3. Роботодавець повинен цікавитися життям свого персоналу. Попросіть співробітників розповісти про їхні сім'ї, захоплення, значущі події. Але в той же час, в залежності від характеру співрозмовника, слід з особливою обережністю ставити запитання про особисте життя.

Влаштовуйте корпоративні заходи, на які співробітники будуть приходити зі своїми сім'ями або друзями. Це допоможе всім співробітникам компанії познайомитися ближче в неформальному оточенні.

4. Пропонуйте співробітникам гнучкий графік. Будь-який обсяг роботи має свої терміни виконання, про які співробітники повинні бути завжди оповіщені. Надайте працівникам графік, який допоможе їм скоординувати свої дії. Дозвольте співробітникам заміщати один одного, у разі потреби.

5. На знак подяки, робіть невеликі подарунки вашим співробітникам. Невеликі знаки уваги з боку керівництва допоможуть істотно поліпшити настрій та прикрасити робочий день.

6. Дякуйте. Це «чарівне» слово має величезну силу.

Незалежно від того, визнають це ваші співробітники це чи ні, практично всім людям важливо знати, що їх цінують. Належним чином оцінений персонал - це мотивований персонал і, отже, більш продуктивний. Коли роботодавець показує своїм співробітникам, що їхня важка праця та відданість компанії має величезне значення, то вони, в свою чергу, отримують потужну мотивацію для продовження виконання своєї роботи заради процвітання бізнесу.

Ці прості поради допоможуть не тільки поліпшити відносини між керівництвом і персоналом, але і істотно вплинуть на підвищення самооцінки самих співробітників, їхньої прихильності і зацікавленості в роботі, що, в свою чергу, призведе до зростання продуктивності і збільшення доходу компанії.

Джерело: http://www.hr-portal.ru/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад