Невдачі та невизначеність найбільше демотивують співробітників

Невдачі та невизначеність найбільше демотивують співробітників

Невдачі через некомпетентність, відсутність чіткої координації працівників і підрозділів усередині компанії, незрозумілі співробітникам результати, що очікуються від них, і порушення обміну (зарплата, соцпакет), особисті проблеми, незнання мети компанії або незгода з нею - це головні демотиватори, які знижують продуктивність співробітників. Про це за результатами проведеного дослідження повідомили аналітики консалтингової компанії H-aRt.


У випадках, коли компанія розвивається або в неї багато нових співробітників, експерт радить створити внутрішній центр навчання, що обійдеться значно дешевше, ніж навчання співробітників на стороні.

Одна з найбільш популярних проблемних ситуацій - це відсутність чіткої координації співробітників і підрозділів усередині компанії, що спричиняє перевантаженість персоналу та стреси.

"Виправити це не так вже і складно. Так, наприклад, розробка та впровадження лише однієї схеми організації процесу дає чітке розуміння кожному співробітникові про його місце в компанії (горизонтальна взаємодія та вертикальне підпорядкування й керування), функції і бажаний кінцевий результат (продукт або послугу)", - зауважує Марія Локтіонова.

У випадку виникнення особистих проблем у працівника його продуктивність теж знижується. "Прийміть рішення, чи варто допомагати вашим співробітникам вирішувати їхні життєві проблеми. Практика доводить, що допомагати необхідно. Часто для вирішення проблеми достатньо уваги та гарної поради", - зазначає директор H-aRt.

У випадках, коли роботі заважає незнання мети компанії або незгода з нею, Марія Локтіонова радить прояснити її та транслювати усно й письмово. У цьому випадку головне, щоб ціль була ясною та конкретною.

Джерело: ЛІГАБізнесІнформ

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад