Найгірші звички поганих менеджерів

Найгірші звички поганих менеджерів

Відповідальність без повноважень

Призначайте людей відповідальними, скажіть їм, що вони тепер відповідають за результат, а потім не давайте їм навіть найменших повноважень для здійснення просування до нього. Це, до речі, чудова можливість позбутися тих геніальних новачків, які претендують на ваше місце.

Доручіть та забудьте!

Складати список вимог при дорученні завдання - це для слабаків, просто перекиньте завдання на іншого, і нехай сам догадується, як саме Ви хочете, щоб воно було виконане. При цьому особлива ефективність досягається, якщо Ви ніколи не будете цікавитися просуванням по дорученій справі, а потім раптом зажадаєте, щоб "завдання було завершене прямо зараз".

Звіт про виконану роботу = Сюрприз!

Ніколи не влаштовуйте щотижневих зборів, де звичайно робляться доповіді та даються конкретні вказівки. Почекайте до середини року, повідомляючи всім, що все йде "просто чудово". А наприкінці року, впевніться, що кожен дріб'язок, упущений вашими працівниками, про який хтось колись Вам повідомив, доведений до їхньої відомості. Дайте їм шанс спростувати будь-які обвинувачення, але у звіт про виконану ними за рік роботі не включайте нічого, крім цього матеріалу. Таким чином, вони ніколи не одержать те місце, про яке мріяли, а Вам не доведеться шукати їм заміну!

Великі надії на когось? Як щодо відсутності взагалі будь-яких надій?!?

Покладати на когось великі надії - це для слабаків! Ніколи не повідомляйте нікому зі своєї команди, що Ви від них чогось очікуєте, і тримайте кожного з них "за дурня", постійно зазначаючи випадково червоним чорнилом текст у їхньому звіті. Зрештою, якщо вони не будуть знати, що Ви від них хочете, вони й не зможуть нічого зробити!

Влаштовуйте аврали, не встановлюйте пріоритети!

Доручіть комусь зі своєї команди важливий проект, але не повідомляйте, наскільки він важливий. Продовжуйте підкидати йому невеликі завдання, поки він не запустить виконання важливого проекту. Потім вичитайте його за те, що він уявлення не має, що є для Вас насправді важливим. Яким би він не був гарним працівником, продовжуйте це робити, поки він не закричить або не звільниться сам.

Те ж саме відноситься й до проектів, доручених Вам. Зосередьтеся на терміновому, забудьте про важливе та смакуйте аврали, що насуваються!

Вказуйте на слабкі сторони, а не на сильні

Це ж ваша команда, так що виконана нею робота повинна бути такою ж, як виконана вами! Якщо ж вона не відповідає цій вимозі, зосередьтеся на всіх моментах, які пішли не так, як треба!

Особливо видатною поведінкою буде концентрація уваги на слабких сторонах співробітника, підкреслення того, що він має масу можливостей, щоб виправити положення на краще. Постарайтеся бути схожим на батька, що обговорює зі своєю дитиною єдину трійку в атестаті, в іншому заповненому п'ятірками! Ви ж любите свою команду, чому ж вона не любить Вас?

Тренінг? Це для невдах!

Стівен Кові заохочував нас "нагострювати свою пилку", навчаючись і використовуючи отримані знання у своїй роботі. Навчання! Ви ж знаєте, що вони моментально переметнуться від Вас, як тільки краще довідаються те, чим займаються, так навіщо ж кого-небудь чому-небудь навчати? Просто дозвольте всім животіти у власній посередності, не дозволяючи досягнути майстерності у своїй роботі, і Вам не доведеться хвилюватися про необхідність чийогось кар'єрного росту. Це, як мінімум, заощадить гроші компанії на дорогі курси, не говорячи вже про марний робочий час, витрачений на відвідування тренінгів.

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад