Компанії стурбовані втриманням своїх співробітників

Компанії стурбовані втриманням своїх співробітників

Аналітики зазначають, що в цей час більшість компаній усвідомлюють необхідність зміцнення свого іміджу як роботодавця для залучення та втримання співробітників. HR-бренд компанії розглядається в якості одного з найважливіших інструментів у боротьбі за таланти.

Під час дослідження на за питання "Чи виділяється у вашій компанії спеціальний цільовий бюджет на розвиток бренду роботодавця в 2011 році?" ствердно відповіли 39% респондентів. При цьому практично всі компанії в тій або іншій формі планують в 2011 році додаткові заходи, спрямовані на створення бренду роботодавця та на втримання співробітників. Лідери рейтингу - корпоративні заходи (83%) і нові програми навчання та розвитку (68%).

При цьому компанії розуміють важливість моніторингу внутрішнього клімату в компанії, тому плануються програми оцінки діючих співробітників (67%), дослідження лояльності та задоволеності (66%). Заходи, спрямовані на позиціонування компанії як роботодавця "зовні" (участь у ярмарках вакансій, залучення випускників, іміджева реклама), планують близько третини компаній-респондентів.

Дослідження доводить також, що роботодавці почали приділяти більше уваги режиму робочого часу, надаючи співробітникам можливість гнучкого графіка - 19% компаній в 2011 р. проти 10% роботодавців в 2010 р.

Джерело: http://biz.liga.net/


За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад