Українці оцінили свою продуктивність: результати опитування

Українці оцінили свою продуктивність: результати опитування

Цей надихаючий факт редакція «The Point» з'ясувала в ході опитування 2656 співробітників українських компаній і здобувачів. Також дізналися, як українці борються з лінню і прокрастинацією, скільки з них планують свій день, а скільки покладаються на власну пам'ять.

Більшість респондентів прокидаються в період з 6 до 7 години – таких ми нарахували більше 40%, кожен шостий ніжиться до 7.30, кожен десятий дозволяє собі прокинутися о 8.00, а кожен двадцятий спить до пів на дев'яту. 14% сміливо можна назвати жайворонками – вони прокидаються до 6 ранку, а 7,5% сов «продирають очі» після 9 ранку.
Якщо говорити про ранкову підготовку до дня прийдешнього, то тут учасники опитування розділилися на дві майже рівні частини. 37,5% відповіли, що намагаються вранці встигнути і зарядку зробити, і повноцінний сніданок приготувати. І практично стільки ж зізналися, що тільки час від часу встигають здійснювати ранкові ритуали, наприклад, якщо виходить прокинутися раніше. Ще чверть чесно зізналися – ранок для них час важкий, тому вмилися, одяглися – і побігли у справах.
Можливо, якби наші учасники опитування лягали спати раніше, вони б більше встигали вранці? Дивно, але майже 30% респондентів відправляються спати з десятої до одинадцятої вечора, ще 38,5% укладаються до півночі, а кожен п'ятий, немов Попелюшка після балу, поспішає заснути до першої години ночі. Тому причин для недосипу і пізнього пробудження, на перший погляд, не так і багато.

Що стосується щоденного планування, серед учасників нашого опитування списки завдань складають всього 27,2% – проти 11% «анархістів», ніколи не планують свій день. Більшість включають режим планування, якщо в цьому виникає потреба, тобто якщо завантаження перевищує звичайний час або з'являються заходи і проекти, забути про які собі дорожче.

Якщо говорити про більш глобальне планування – не тільки робочих процесів, а й життя в цілому, то тут спостерігається закономірність. Чим важливіше для респондентів дозвілля, тим більша ймовірність того, що воно буде заплановане, наприклад, дві третини опитаних планують відпустку, а ось вільний час – всього третина. З одного боку, на вільний вечір може «впасти» багато сюрпризів, як приємних, так і не дуже. І жертвувати ним не так вже й страшно – завтра буде ще. А ось відпустка, як захід більш тривалий, вимагає більш відповідального підходу.
Трохи більше 20% респондентів впевнені в тому, що продуктивні на роботі. Ще 64% скромно вважають, що, швидше за все, вони продуктивні, ніж не продуктивні. Понад 13% самокритичних учасників опитування не впевнені в своїй продуктивності, а 1% зізнаються: їхня продуктивність на нулі.
При цьому учасників опитування не назвеш пасивними. Крім невеликих перерв у роботі для відновлення сил, вони використовують і прийоми, підглянуті у друзів, і досвід експертів через подкасти та блоги, впроваджують спецдодатки на гаджети і користуються порадами з тайм-менеджменту. Деякі з них поділилися своїми секретами: від досить популярних – «роблю зарядку, пишу завдання в блокнот», до незвичайних типу «думаю про завдання в туалеті».
Загалом, якщо говорити про продуктивність, українці з ранку не звикли залежуватися в ліжках, та й лягають не надто пізно. Тому сон допомагає їм впоратися з денним завантаженням. В крайній мірі, більшість опитаних не скаржаться на свою продуктивність – але готові поліпшити свої підходи, застосовуючи чужий успішний досвід.
https://thepoint.rabota.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад