Інтернет-маркетинг: у кого є робота і скільки готові платити роботодавці

Інтернет-маркетинг - відносно нова сфера, що впевнено прокладає собі дорогу на ринок праці. Аналітики сайту rabota.ua з'ясували, що відбувається в цій сфері і чого чекати претендентам.

Судячи з динаміки кількості вакансій для інтернет-маркетологів, справи у фахівців цього напрямку йдуть непогано. Наприклад, протягом 2015 року кількість вакансій збільшилася майже вдвічі. Так, у вересні приріст вакансій, порівняно з січнем, склав 182%.

Що цікаво - незважаючи на позитивну динаміку кількості вакансій у сфері маркетингу, особливо в 2015 році, варто зазначити, що зростання вакансій в інтернет-маркетингу йде більш інтенсивними темпами - 284% приросту проти 175% приросту по всій сфері маркетингу. Важливо зазначити, що в 2014 році приросту у сфері маркетингу практично не було, а в інтернет-маркетингу - вже був, тобто позитивний тренд у цій сфері почався раніше і зараз, по суті, є двигуном усієї рубрики в цілому. І, до речі, динаміка зростання резюме інтернет-маркетологів поки поступається динаміці зростання вакансій.

Тому в структурі вакансій інтернет-маркетинг займає перше місце з 26% часткою, випередивши навіть популярну сферу продаж реклами/маркетингових послуг (23%). При цьому для обох сфер характерно перевищення частки вакансій над часткою резюме, чого не скажеш про вакансії для маркетологів - на 9% вакансій припадає 12% резюме.

Що стосується затребуваності фахівців у сфері інтернет-маркетингу, лідером за кількістю вакансій є Київ - більше половини вакансій і резюме розміщені саме тут. У Києві, як і в Одесі, частка вакансій переважає над часткою резюме, чого не скажеш, наприклад, про Дніпропетровськ.

Тим не менш, очікувана кандидатами заробітна плата і в Києві, і по Україні вище того рівня оплати праці, яку пропонують роботодавці.

Можливо, саме це є причиною дефіциту фахівців сфери інтернет-маркетингу і труднощів з їх підбором.


http://blog.rabota.ua/

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад