Українці все частіше звільняються з роботи через конкуренцію

Не витримавши критики, 55% таких зацькованих співробітників зволіли звільнитися. «Через нездорову атмосферу в колективі торік звільнилися у середньому на 10-15% осіб більше, ніж у 2011-му. Це пов'язано із зростанням конкуренції: колеги сваряться через підвищення», - вважає менеджер з підбору персоналу столичного кадрового агентства Ганна Цибульська.

Негативне ставлення на роботі проявляється в несправедливій критиці (40% випадків), несправедливому розподілі робочих навантажень і причіпках (34%), у створенні перешкод для роботи (30%), а також - в агресії та неприязні (27%), доносах і скаргах (28%), плітках (25%), глузуваннях «за спиною» (28%). При цьому найчастіше (у 42% випадків) «витравлюють» співробітників їхні безпосередні начальники. Конфлікти між працівниками - на другому місці (30%). «Пропрацювавши у банку 4 роки, начальник запропонував мені підвищення. Але колеги почали ставити палиці в колеса: на посаду давно претендувала співробітниця, яка працювала довше. Але у неї не було так багато досвіду, як у мене. Ситуація настільки загострилася, що одного разу мало до бійки не дійшло. У підсумку я вирішила звільнитися», - розповіла «Сьогодня» вже екс-співробітниця банку Аліна Яремчук.

На думку кадровиків, залагодити конфлікт у колективі (якщо він не між босом і підлеглим) допоможе втручання третьої сторони - керівника. Однак у 47% випадків, за даними HH, директор не втручається в розбірки підлеглих. Психологи радять пам'ятати три прості правила. «Потрібно зрозуміти причину і наслідок конфлікту. Потім - оцінити свої енергетичні ресурси: чи варта шкурка вичинки. І тільки після цього приймайте рішення: залишатися і боротися або змінювати місце роботи», - вважає психолог Олег Покальчук.

segodnya.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад