Українці терплять незручності заради гарної роботи

24% офісних співробітників кожен ранок і вечір проводять у транспорті близько 30 хвилин, незалежно від погоди та трафіку. Ще майже стільки ж - щасливчики, які живуть недалеко від офісу: на дорогу в них іде менше півгодини.
Більшість офісних працівників не можуть дозволити собі особистий автомобіль або таксі, і змушені їздити громадським транспортом. Тільки 17% опитаних їздять на роботу особистою машиною, а 3% використовують для цього таксі.
73% офісних працівників щодня стикаються з усіма принадами громадського транспорту. Щоб уникнути цього, 17% респондентів ходять на роботу пішки.
Більшість добирається в офіс одним видом транспорту. 35% змушені здійснювати по дорозі на роботу одну пересадку з транспорту в транспорт, а ще 3% - дві. Подібна статистика пояснює, чому більшість українських офісних працівників мріють про гнучкий графік і віддалену роботу.
Респонденти не схильні думати про майбутні справи по дорозі на роботу. Більшість воліє використовувати цей час для відпочинку. Вони розслабляються (наскільки це можливо в громадському транспорті), слухають музику або аудіокниги, читають книги та газети, навіть дрімають.
13% намагаються відволіктися від незручностей дороги за допомогою мобільного телефону. До роботи готуються «на ходу» лише 13% опитаних.
Втім, офісні працівники стійко переносять негаразди громадського транспорту. 72% опитаних відповіли, що їм на роботу добиратися зручно. Цікаво, що жителям районних центрів більш зручно їздити до офісу, ніж жителям великих мегаполісів та обласних центрів. Чим старші респонденти, тим вони терплячіші до незручностей по дорозі на роботу.
Частіше за інших скаржаться на незручності ті, кому добиратися до роботи годину або довше та третя частина тих, хто використовують громадський транспорт. 25% автолюбителів теж не вважають дорогу до офісу зручною - через пробки.
Незручний маршрут офісні працівники терплять заради цікавої роботи. Тільки 13% відповіли, що завжди шукають роботу за територіальною ознакою, а не виходячи з кар'єрних амбіцій чи бажання заробити побільше.
Ставлення респондентів до дороги на роботу залежить від видів транспорту, яким вони добираються. Для тих, хто ходить пішки або добирається особистою машиною, дорога викликає швидше позитивні емоції, відпочинок. Для них це можливість почитати або послухати музику, можливість поспілкуватися з рідними та друзями по телефону або можливість обміркувати робочі справи, зосередитися. А для пасажирів громадського транспорту дорога на роботу пов'язана швидше з негативом: марна трата часу, дратівливий і виснажливий процес.
Опитані респонденти в більшості не готові змінювати ситуацію. Тільки 8% хотіли б змінити свою роботу на менш оплачувану, але ближче до дому. А ось змінити житло на більш зручне заради гарної роботи готові 25% опитаних.

segodnya.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку


Нагору Назад